Copyright © 2005-2010 - All Rights Reserved.
Du er ikke logget ind.
Hej Hvem skal til Odin træf den 27aug???
Jeg er medlem af klubben ASM som holder Odin træfet (så jeg skal på arbejde hehe).
Ville bare lige høre om i normalt camper sammen i en buick flok eller ej ? :-)
mvh
Rigo
Riv 1966
www.american-street-machines.dk
Sidst ændret af Rigo (2010-07-07 10:00:04)
Hej, jeg springer Odin over i år da jeg har lovet naboen at køre bryllup.
Men som svar på dit spørgsmål: Mange af os er medlem af flere klubber, og som regel camperer jeg med Farum klubben (ASR).
Så vi plejer ikke at campere i en stor Buick flok, men efterhånden som vi lærer hinanden at kende, kunne det være en oplagt mulighed. Da der er medlemmer fra øst, vest, syd og nord, er det ikke så tit vi ses IRL. Men kommer du ikke til Buick Meet 30-7 - 1/8 i Boeslunde, det er lige over broen??
Her er vi kun Buick folk, så kan du se, hvad vi er for nogen:-)
Mvh Jette
Hejsa
Det er jo om kun 8dage, og jeg få min Riv66 her på Tirsdag fra Dallas, sååå det kan jeg hvis ikke nå med plader osv. :-)
Men finder nok nogen af jer til Odin :-)
Ses derude
Rigo
Hvad er der galt med prøveplader ;-)
Men Ok, ses vi ikkeså tillykke med bilen og jeg håber, den lever op til forventningerne. Desværre, du går jo glip af vores formand og hans gode tændingspistol, som han så velvilligt stiller til rådighed på Buick Meet sammen med sin store viden om lige din model og årgang!!!
Hvad står sådan en rive i nu om dage?
mvh Jette
jojo :-) Brian slipper ikke alligevel,,, hjem fra Århus haven (hvis det ikke bliver for sendt) slår jeg måske et smut ind til Mr. Buick Brian han har inviteret, han vil jo gerne se om jeg har købt katten i sækken hvis hehe Er selv mega spændt på udfaldet efterhånden
Mvh
Rigo
Sidst ændret af Rigo (2010-08-13 07:15:49)